Kursus om feedback

Forskningen viser, at feedback er afgørende for både motivation, udvikling og et godt arbejdsmiljø. Derfor er det vigtigt at arbejde struktureret med at give feedback til hinanden. Det gælder både medarbejdere og ledere imellem, men også medarbejder til medarbejder.

Feedback mellem leder og medarbejder eller mellem medarbejdere kan være en udfordring at komme igang med, fordi det er nemt at få en oplevelse af at komme tæt på hinandens grænser. Feedback er dog samtidig den bedste måde at løfte både motivation og kvalitet på. Derfor gør det en afgørende forskel, at der er klare rammer for, hvordan, hvornår og hvem, der giver feedback.

Vi tilrettelægger derfor kurset, så det tager udgangspunkt i lige præcis der, hvor I er i jeres organisation.

indhold

Vi arbejder med, hvorfor feedback er vigtigt, hvad det er, og hvornår det virker. Vi tager udgangspunkt i cases fra jeres organisation, og hjælper med forankring efterfølgende.

Målgruppe

Kurset henvender sig til både ledere og medarbejdere, som er nysgerrige på, hvordan feedback kan implementeres på arbejdspladsen.

Varighed

Kurset kan både planlægges som et introduktionskursus på tre timer eller som et længere forløb over to eller tre gange, hvor vi følger op på, hvor langt I er nået med at implementere feedback i jeres organsisation.

HØR mere

Du kan høre mere om kurset ved at henvende dig til os enten via vores kontaktformular eller ved at ringe til os.

Vi ser frem til samarbejdet!

Hvad siger deltagerne?

Hvad er det vigtigste, du tager med fra kurset?

“At feedback er en dialog, hvor hver part kan have hver sit perspektiv, derfor er det vigtigt at blive på egen banehalvdel og være nysgerrig på modparten.” Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

“At vi på en eller anden måde skal integrere det i vores daglige arbejde, vi skal øve os på at skabe en feedbackkultur, for ellers glemmer vi det hurtigt igen, når vi får travlt.” Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

“Det tydeliggjorde, at der var mange lighedspunkter og ideer ift. hvordan vi kan bruge det – men også at der var behov for en samtale i teamet om folks grænser og behov i samme forbindelse” Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies. 

×